GARANTIES & TESTS

GARANTIES & TESTS

Hier bij accupro.be begrijpen we batterijen, en dat ze soms niet werken zoals ze bedoeld zijn. Alle batterijen die we verkopen komen met een uitgebreide garantie, waardoor Battery Store een veilige en gemakkelijke keuze is, of je nu voor de eerste keer koopt, een upgrade uitvoert of simpelweg je bestaande batterij vervangt.

Met deze paar stappen kunt u helpen vaststellen of uw batterij door onze garantie-afdeling moet worden getest.

1.Controleer of de batterij correct contact maakt met de laptop.

2. Installeer de nieuwe batterij op een andere compatibele laptop of gebruik een andere compatibele originele adapter om de nieuwe batterij op te laden om te controleren of de batterij in orde is of niet.

3. Probeer de BOIS-versie bij te werken of wijzig de stroomopties.

4.Probeer te controleren of er bepaalde programma’s zijn om te voorkomen dat uw notebook batterijen van de markt gebruikt.

Installeer uw nieuwe batterij op de juiste manier. De laptop gebruiken met adapter losgekoppeld totdat de laptop vanzelf is uitgeschakeld. Gebruik vervolgens de originele adapter om de nieuwe batterij 24 uur op te laden. Voer dit laad- en ontlaadproces meerdere keren uit

Meettijden meten, om te weten dat het voldoende lading krijgt.
Kijk naar de lader zelf, het lijkt warm te worden.
Verschijnt de batterij gezwollen / stinkt na een lading?
Als u het bovenstaande hebt geprobeerd en nog steeds het gevoel hebt dat u contact met ons op wilt nemen over het boeken van uw batterij voor testen, dan zal onze garantie-afdeling u graag helpen. Stuur een e-mail naar service@accupro.be en doe het volgende:

Noteer uw uniek garantiereferentienummer dat u moet bewaren en citeren voor toekomstig gebruik.
Als u een oplader hebt, moet u ervoor zorgen dat de batterij volledig is opgeladen voordat deze wordt verzonden. Dit versnelt het proces en stelt ons in staat uw claim sneller te beoordelen.
Verpak de batterij zorgvuldig, vergeet niet uw unieke referentienummer op te nemen en te verzenden naar:
Wacht tot we contact met je opnemen. We streven ernaar om uw batterij binnen drie werkdagen te laten testen, maar laat het ons alstublieft maximaal een week duren voordat we contact met u opnemen, want er kan extra tijd nodig zijn voor het testen.